dinsdag 29 november 2011

Hallo luitjes op deze 29e van nov. alweer!



Zoals jullie wel zullen hebben gemerkt; ik ben niet zo goed in het bijhouden van mijn blog :S!! Ik heb er ook even over naged8 om er mee te stoppen, maar dat vind ik ook weer zonde! Nu kan ik niet altijd de tijd en zin vinden om mijn blog bij te houden, om eerlijk te zijn! Maar dat komt goud... ik weet het cker! Voor nu een aantal lootjes van mij en dan zal ik proberen om een betere blogger te worden, want eigenlijk is het natuurlijk super leuk :D!


Heb niet helemaal stil gezeten, zoals jullie wel kunnen zien ;)! Nou ga ik gauw wat in huis doen en strax weer met 't eten beginnen ... Fijne dag verder!!
Liefs, Fem

1 opmerking:

  1. Hey Femmie, leuk weer een berichtje van jou te zien. Je hebt idd niet stilgezeten. Mooie lo's heb je gemaakt waarvan ik er een aantal live heb gezien volgens mij tijdens het weekend?
    Heb je al een datum voor onze minimeet bij jou thuis?
    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen